keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Ensimmäinen paketti Salaiselta Jouluystävältä

Tänään saapui Salaisen Jouluystävän ensimmäinen paketti! Pakettikortti odotti postilaatikossa, enkä malttanut edes sisällä käydä, kun lähdin siltä seisomalta pakettia hakemaan postista. Ja miten ihana paketti!!! Paksun paperikerroksen alta paljastui upea peltirasia! Olen aivan heikkona kaikenlaisiin peltipurkkeihin ja -rasioihin. Vielä erittäin tuoreessa muistissa olevan kuukauden takaisen muuton yhteydessä vannoin, etten saa ostaa enää yhtään peltirasiaa. Niitä on nimittäin kertynyt... muutama. Onneksi lahjaksi saatuja ei lasketa. :D Tämä tuli siis todella tarpeeseen, vieroitusoireita ei kestä kukaan.

Rasian sisällä oli söpö tonttu, jolla on hattu silmillä sekä vaahtokarkkeja ja vaahtokarkkiteetä. Salainen Jouluystäväni on kyllä ottanut tykkäämiseni huomioon aivan täydellisesti, lempivärinikin toteutuvat tämän paketin sisällössä. :) Paketin mukana tulleessa pikkuruisessa kortissa lukee:

Pienen pieni tonttu tää,
se rasiasta pilkistää.
On paljon täällä lunta,
kuin vaahtokarkkiunta.

Suuri KIITOS Salaiselle Jouluystävälleni superihanasta lahjasta!!! <3


Olihan minulla kavereitakin lahjaa avaamassa. :)


3 kommenttia:

  1. Ihana tuo tonttu! Minä olen puolestani heikkona niihin, jos sinä olet peltirasioihin :D Tosi kiva paketti kaiken kaikkiaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä tykkään myös tuosta tontusta ihan mahdottomasti! Sopii meidän kotiin todella hyvin! Tosin tonttujen kanssa mulla ei ole lähtenyt yhtä pahasti lapasesta kuin peltirasioiden. Olenhan tonttu itsekin ;)

      Poista
  2. Ihanan paketin olet saanut :) Itselläni oli kanssa tuota teetä, se on kyllä tosi hyvän makuista mutta en osaa sitä vaahtokarkkiin yhdistää :D

    VastaaPoista