tiistai 2. lokakuuta 2012

Yllätyspaketti

Kyllä minua nyt hemmotellaan. Tämä ja eilinen päivä eivät muuten olleet kaikista helpoimpia päiviä, mutta ihanien ihmisten järjestämät yllätykset tekivät näistä päivistä huisin paljon parempia. Tänä aamuna ystäväni ilmoitti, että hän on saanut järjestettyä minulle kosmetiikkajoulukalenterin, jota eilen niin kovasti hehkutin täällä blogissa. Olin juuri tuolloin luennolla, kun luin viestin (luennolla EI sitten naputella kännykkää, vaan keskitytään oppimiseen!!). Hädin tuskin pysyin paikoillani. Opettaja varmaan ilmeeni nähtyään ajatteli, että on Teijalla tänään lääkitys kohdallaan...

Eilisen päivän paras osa löytyi postilaatikosta. Siellä minua odotti tällainen yllätys:


Jouluisia hetkiä -blogin Mimura oli lähettänyt minulle yllätyspaketin!!! En tunne Mimuraa henkilökohtaisesti, mutta hänen bloginsa on hyvinkin tuttu. Lisäksi Mimura osallistuu tämän vuoden Salaiseen Jouluystävään. Hän oli tehnyt salapoliisin työtä ja selvittänyt osoitteeni - tiedän kyllä miten ;) - ja lähetti tämän ihanan yllätyksen minulle. En todellakaan ole kaivannut tai odottanut palkkiota Salaisen Jouluystävän järjestämisestä, joten tämä tuli niin täydellisenä yllätyksenä, kuin yllätys vain voi tulla.

Paketissa oli kauniita askartelupapereita, polka-patukka, muffinssi-kuvioisia pyykkipoikia (rrrrrakastan muffinsseja!) sekä sydämen muotoisia puukuvioita.

 Erityisen ihastunut olen tähän paperiin:


KIITOS Mimura! Et tiedäkään kuinka sopivaan hetkeen pakettisi sain! ♥ Enkeleitä on siis olemassa.


12 kommenttia:

  1. Aivan ihana paketti!!! :) Nuo paperit on kyllä tosi kauniita. Tuollainen täydellinen yllätys paketti tuntuu saajasta kyllä tosi ihanalta. Ja on pysynyt yllätyksenä loppuun asti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Minua harvoin tällä tavalla päästään yllättämään ja tälläkin kertaa luulin, että kyseessä on Salaiselta Jouluystävältä tuleva paketti. Vaan toisin oli. Hymyilen varmasti vielä viikkoja tälle yllätykselle. :)

      Poista
  2. Ompa ihana paketti! Ja kiitos vain täältäkin vaihdon järjestämisestä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vaihtoon osallistumisesta! Ja te muut voitte olla ihan huoletta kiittämisten suhteen, Mimura hoiti homman kaikkien puolesta ja minua alkaa nolottaa, jos näitä vielä enemmän tulee. :D :D

      Poista
  3. Ihana toi paketti! :) Ite tykkään yllätyspaketeista paljo. Oon harkinnu kans et vois alottaa jonku joulublogin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sekaan vaan! Joulubloggaajia ei voi olla liikaa. :)

      Poista
  4. Hyvä, kun yllätys onnistui :)

    VastaaPoista
  5. http://jouluntaik.blogspot.fi/ Tossa mun blogin osoite!

    VastaaPoista