lauantai 7. heinäkuuta 2012

Jouluaskartelufiiliksissä

Minulla on kanadalaisen kirjeystäväni kanssa sopimus. Minä lähetän hänelle suomalaisia postimerkkejä ja hän lähettää minulle askartelutarvikkeita sun muuta. Vaikka onkin kesä, niin viimeisimmästä kirjeestä löytyi jouluinen askartelusetti. Takkatulet ja kaikki! Olen aivan fiiliksissä!! Hädin tuskin maltan odottaa sitä hetkeä, kun rupean askartelemaan tästä joulukorttia. Toisaalta en malta edes avata pakkausta, koska tämä on minun ainokainen ja miten raaskisinkaan sen käyttää. Miksei Suomesta saa tällaisia? Vai enkö vaan ole osannut etsiä oikeasta paikasta?


4 kommenttia:

  1. Aivan mielettömän hieno!!!!!!! <3 En ole minäkään tuollaisiin ihanuuksiin täällä törmännyt... Voi kunpa löytyiskin!!! Mä sain eilen postilaatikkoon ystävältäni ihanan jouluisen lehtileikkeen. Tuli niin jouluinen fiilis siitä!! Päivä päivältä lähemmäs joulua mennään. :)

    VastaaPoista
  2. Nythän on jo hyvä aika alkaa askarrella joulukortteja. Yksi per ilta, niin jouluun mennessä on aika monta tehtynä :) Ihanaa, kun muitakin jouluttelijoita on liikkeellä.

    Todella ihana askartelusetti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ONNEKSI tosiaan on muitakin jouluihmisiä ympäri vuoden liikkeellä. Ei tunne itseään ihan niin höppänäksi. :D

      Poista