maanantai 19. joulukuuta 2011

Joulureki 1

Olen viimeinkin saanut ensimmäisen joulurekeni. Tämän blogin perustamisen jälkeen olen ensimmäistä kertaa ruvennut kaupoissa katselemaan "sillä silmällä" jouluisia rekikoristeita. Otsikon numeroinnilla aavistelen sitä, että tämä reki ei välttämättä jää minun ainoaksi joulureeksi.

Sain tämän kauniin joulureen Wiltsun minulle tekemästä joulukalenterista. Sen oli alunperin pitänyt olla jouluaaton lahja, mutta oli kyllä mukava saada se jo nyt. Reki saa toistaiseksi toimittaa joulukorttipidikkeen virkaa (niin kauan, kun ne siihen vielä mahtuvat). Joulukorteista puheen ollen, tänä vuonna on tipahdellut aivan ihania ja tavallisista poikkeavia joulukortteja postilaatikkoomme.


Pidän joulukorteista todella paljon ja minulla on tallessa kaikki joulukortit (ja kaikki muutkin kortit), jotka olen koskaan saanut. Joskus olen yrittänyt askarrella vanhoista joulukorteista jotakin, mutta suurta tuskaa muistoista luopuminen on tuottanut, joten ne yritelmät olen jättänyt sikseen jo kauan sitten.

Muitakin kivoja juttuja Wiltsun joulukalenterista on putkahdellut. Tässä muutamia:


Käsi- ja vartalovoiteeksi naamioituneita muffinsseja.


Kynsiviiloiksi naamioituneita muffinsseja.


Jouluinen muistikirja. Joulujutuille pyhitetyt muistikirjat tuntuvat olevan nyt blogeista päätellen in. Sain tämän jo ensimmäisestä luukusta, mutta en ole vielä mitään siihen kirjoittanut. Toivoisin osaavani käyttää tätä. Ensi vuonnahan se selviää, että osaanko. Minulla on vain sellainen ongelma, että minulla on todella valikoiva muisti. Muistan kaikki jouluun liittyvät asiat paremmin kuin mitkään muut asiat. Minun ei tarvitse merkitä niitä mihinkään ylös ja silti voin olla ihan varma, että muistan ne. Ehkäpä voisinkin kirjoittaa uuteen muistikirjaani joitain muita asioita, jotka tuppaavat painumaan liian syvälle aivoihin niiden jouluasioiden taakse. Samaa tarkoitusta varten tuli myös tämä syötävän söpö kissamuistikirja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti