torstai 3. marraskuuta 2011

Ihana

Askartelulehti Ihana on todellakin nimensä veroinen lehti. En ole koskaan aikaisemmin kyseistä lehteä ostanut, mutta nyt jouluinen kansi veti puoleensa ja hetkeäkään empimättä ostin lehden. Parisen viikkoa olen nyt päivittäin lehteä selaillut ja lukenut ja olen aivan ihastunut Ihanaan. Tämä jouluinen Ihana on aivan ihana! Lehdestä löytyy hurjan paljon askarteluidoita ja ohjeita jouluun. Yhdestäkään tähän mennessä ilmestyneestä joululehdestä en ole vielä saanut näin paljon irti. Askarteluissa on käytetty paljon kierrätysmateriaaleja, joka tietenkin on plussaa. Todella monipuolinen ja kaunis askartelulehti. Mielessä onkin jo monta ihanaa ideaa, joita aion tästä Ihanasta ryhtyä tekemään.

3 kommenttia:

  1. Oi, pitääkin katsastaa tuokin lehti! :) Ootteko vielä ehtineet lehteilemään uutta Kotivinkki joulua?

    VastaaPoista
  2. Suosittelen tätä lehteä ehdottomasti! Aivan ihana ;) Kotivinkin Joulukin mulla on hankittuna ja yritän siitä ehtiä vielä tämän päivän aikana postaamaan :)

    VastaaPoista
  3. Oon ostanut varmaan jokaisen Ihanan numeron siitä asti, kun se on ilmestynyt. Voisihan sen varmaan tilatakin.. ;D Mutta näin opiskelijana erityisesti miellyttää nuo kaikki kierrätys- ym. jutut, joihin ei kulu niin paljon rahaa.. Itse ajattelin kokeilla ainakin niitä betonijuttuja! :) Oon jo jemmannut pulloja odottamaan valua!

    VastaaPoista