lauantai 22. lokakuuta 2011

Toisenlainen lahja

Toisenlainen Lahja on eettinen ja ekologinen lahja, jolla ilahdutat ystävääsi ja autat samalla kehitysmaiden ihmisiä.  Lahjoituksella autat Kirkon Ulkomaanapua turvaamaan elämän perusedellytykset kehitysmaiden köyhimmille ihmisille. Voit valita lahjaksi esimerkiksi riittävän ruuan, puhtaan veden tai vaikkapa toimeentulon.
Ilahduta syntymäpäiväsankaria, valmistunutta, hääparia, eläkkeelle jäävää tai hanki lahja itsellesi. Lahjasi tulee aina tarpeeseen. 
Lahjoituksestasi saat sähköisen- tai perinteisen postikortin, jossa kerrotaan hankkimasi lahjan merkityksestä kehitysmaiden ihmisille.

(Teksti ja kuva lainattu Kirkon Ulkomaanvun sivuilta.  Toisenlainen Lahja -verkkokauppa.)

4 kommenttia:

  1. Minä sain viime vuonna vuohen :) Tykkäsin.

    VastaaPoista
  2. Leea, :) minä en ole vielä koskaan saanut toisenlaista lahjaa. Mutta minusta olisi hauskaa saada vuohi lahjaksi ;)

    VastaaPoista
  3. Wiltsu, voi hitsi kun kerkesin ostaa jo sulle muuta...

    VastaaPoista
  4. Teija, :D Mulle on liian helppo ostaa kaikke muuta, kun mulla on niin paljon tarpeita ja jos ei oo, niin keksin niitä ;) Mutta vakavasti ottaen, ne mun tarpeet ovat paljon paljon pienempiä verrattuna kehitysmaiden asukkaisiin.

    VastaaPoista